ad1

marți, 20 martie 2012

Mesaj de la CATALIN Movileanu, fost concurent MPFM

Salut,
Imi cer scuze ca acum in libertate nu prea am fost activ pe internet si deloc pe facebook. Timpul este prea scurt pentru cate trebuie sa rezolv.
Va rog sa fiti intelegatori, iau totul treptat in ceea ce priveste reintegrarea in viata reala si comunicarea cu cei care ma simpatizeaza. Nu ma asteptam sa fiu atat de apreciat, nu ma asteptam ca atat de multi oameni sa rezoneze cu mine. Va multumesc!!!
Important este ca am scapat de injosirea pe care o simteam zilnic. Voi lua doar ce a fost bun din aceasta experienta.
Nici sa scriu nu mai stiu, nu ca as fi stiut vreodata.

Duminica 1 aprilie, ora 14 vreau sa le multumesc personal celor care m-au sustinut in parcul Herastrau, intrarea din piata Charles de Gaulle(cladirea Vodafone, televiziunea Romana). 

Cu stima,

Catalin Movileanu 

Un comentariu:

  1. imi pare rau ca ai parasit casa MPFM deoarece erai singura persoana pentru care vizionam aceasta emisiune. Totusi cred ca ai ales cel mai bun lucru pe care il puteai face. Ai toata stima mea!!!

    RăspundețiȘtergere

textad