ad1

joi, 20 octombrie 2011

NPM5 : INTERVIU cu MIOARA (MARA) Tanase, mama lui IOAN


Doamna MIOARA , aflata in Italia,  a avut amabilitatea sa  ne acorde urmatorul interviu.

Universulfemeilor (www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): Cu ce va ocupati in prezent ?
MIOARA Tanase: In prezent, nu lucrez. Sunt in vizita la o nepoata in Italia si daca imi voi gasi un job aici, voi ramine ,daca nu,  ma voi intoarce in Romania . 

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com):  Ati avut ceva de invatat din participarea la emisiunea Nora pentru mama ?
MIOARA Tanase : Da ,am avut multe de invatat si intr-un fel ma mindresc ca am avut taria sa rezist pana la sfarsit datorita telespectatorilor care ne-au indragit si pe care ii stimez. Chiar si acum cand nu mai suntem in concurs inca mai primesc mesaje de la unii din ei ,care ma emotioneaza cu fiecare fraza pe care mi-o scriu.Am invatat sa am rabdare si sa tolerez si chiar sa ii iert pe cei din jur si sa nu ii judec . Fiecare din noi e facut in felul lui, deosebit , placut sau neplacut . Trebuie sa ne acceptam si sa ne respectam asa cum suntem.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com):  Ce mai fac copiii, Ioan si Mihaela?
MIOARA Tanase : Copiii sunt bine,  se iubesc foarte mult si in curand vor locui impreuna. Ei sunt in Romania. 

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com):  Am inteles ca sunteti singura. Cum va doriti sa fie viitorul partener?
MIOARA Tanase : Da , inca sunt singura. Doresc sa intalnesc in viitorul meu un barbat special din toate punctele de vedere.Pana acum, nu m-am gindit la mine .Acum ,de cand am ramas singura ,de ceva timp, deoarece a fost alegerea mea , voi accepta cu placere sa fiu curtata de un barbat interesant.


Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com):  Ce pasiuni aveti?
MIOARA Tanase : Ca pasiuni am  muzica ,dansul, gimnastica, teatrul si cinema.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): Ce sfaturi aveti pentru concurentii de la Mireasa pentru fiul meu ?

MIOARA Tanase : Sa fie toleranti, intelegatori ,cerebrali si sa nu puna la suflet rautatile altora.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): Ce planuri de viitor aveti ?
MIOARA Tanase : Sa ii ajut pe copii cat ma tin puterile,  sa fiu alaturi de familia mea ,deoarece le-am lipsit o lunga  perioada si de a-mi gasi un partener serios si plin de viata.


Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): In incheiere, cateva gandurii pentru fanii dvs.
MIOARA Tanase : Ii stimez si  mi-as dori sa ii pot intalni pe toti pentru  a-i imbratisa ,deoarece m-au sustinut si m-au ajutat sa fiu o mama puternica ,cu bune si rele, si poate din exemplul nostru ,uniii au invatat multe.Inca primesc mesaje frumoase de la ei . Imi dau lacrimile cand le citesc , cat de frumoase si ce fraze frumoase imi pot scrie .Pe mine ma ajuta foarte mult , mai ales acum ca sunt foarte singura.De fapt , nu mai sunt singura,  ii am pe ei . Le sunt recunoascatoare si le transmit tuturor tot binele din lume, iar daca doresc sa ma revada pe ecrane,  voi accepta cu placere, numai si numai pentru ei. Va multumesc frumos si dvs pentru atentie. Numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

textad